קורס מפגיש את הסטודנטים עם הרפואה הקוריאנית על תכניה ושיטות הטיפול שלה. מפגש זה יאפשר לסטודנטים להכיר את תחומי הפעילות והטיפול של הרפואה הקוריאנית, וישמש בסיס לקורסים אחרים וספציפיים יותר. הקורס מקנה ידע גם כיצד ניתן ליישם את הרפואה הקוריאנית המסורתית על תנאים ומצבים ספציפיים, מהצטננות ועד לתסמיני גיל המעבר, כאבי ראש, דיכאון וניהול כעסים, עייפות, הריון ולידה, טיפול לאחר לידה ואפילו נשירת שיער. עם כל זה, משולבים הערות שוליים קצרים בנושאים אחרים: Donguibogam – הטקסט המכונה התנ”ך של הרפואה הקוריאנית המסורתית; רפואה סא-סאנג – רפואה ע”פ ארבע סוגי מבנה הגוף, סוג רפואה ייחודי המבדיל את הגישה הקוריאנית משיטות האחרות של הרפואה המזרחית; ערוצי בונגהאן, ו”ביצת החיים”. מטרת הקורס היא לעזור לרפואה הקוריאנית המסורתית להיות נגישה יותר ולעזור לאנשים בישראל ובעולם לחיות חיים בריאים יותר, ללא מחלות, הודות לידע הרפואי יוצא הדופן של קוריאה.

אודות הקורס

הרפואה הקוריאנית המסורתית מהווה זה מכבר חלק חשוב בתרבות הקוריאנית. התעניינות בשיטות הדיקור הקוריאני ובטיפולים צמחיים מרקיע שחקים. ככל שהיעילות של הרפואה הקוריאנית המסורתית נעשית ידועה יותר, מספר הזרים הנוהרים למרפאות הרפואה הקוריאנית עלה בהתמדה.
קורס זה בוחן את הרפואה הקוריאנית המסורתית ממקורותיה ועד לצורות ושיטות הטיפול. 
הקורס מקנא ידע גם כיצד ניתן ליישם את הרפואה הקוריאנית המסורתית על תנאים ומצבים ספציפיים, מהצטננות ועד לתסמיני גיל המעבר, כאבי ראש, דיכאון וניהול כעסים, עייפות, הריון ולידה, טיפול לאחר לידה ואפילו נשירת שיער. 
מטרת הקורס היא לעזור לרפואה הקוריאנית המסורתית להיות נגישה יותר ולעזור לאנשים בישראל ובעולם לחיות חיים בריאים יותר, ללא מחלות, הודות לידע הרפואי יוצא הדופן של קוריאה.

חומר הלימוד

ספר “רפואה קוריאנית: הדרך הטבעית לבריאות”

תוכן הקורס

הרחב הכל